Alla inlägg under november 2008

Av Charlotte Lundström - 22 november 2008 09:57

Hej igen,,kl är ju 09:58 nu...jag var just i stallet och tog ut hästarna :D<3 Det gick bra! Nisse visade sig inte vara så halt för som tur var så gick han inte på massa stora "bullar" på marken:P...

Nisse var jätte tjurig i morse hahaaxD han ville ju ha mat nu!!!

när jag var på väg hem träffade jag på en björnen Isak och igelkotten Ragnar!:D

skojja bara höh? undra om jag skulle ramla ner och dö om jag såg en björn!!??xDxD jag skulle desutom skita på mig om det kom en igelkott oxå!!xDxD hahaah hejdå!!:)

Av Charlotte Lundström - 21 november 2008 23:19

Hej!!

Idag vaknade jag upp hos Jennifer och var där till Cissi kom och hämta mig:)

Sedan åkte jag vidare till stallet Nisse ska stå för det e snö ute och hård bucklig mark så, han har känsliga fötter så han haltar :( :/.<3


Red Lugge med grimskaft runt halsen och Cissi longera.. allt gick super bara att jag tappa balansen o flög av men jag landa på fötter:P

Sen hem och dator resten av dan..:D

Ingen skola i dag jippie!!;D


hejdå!! ;) kram...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Gillar du Spagetti och Köttfärsås?:P
 ja!
 nej!
 vet ej...
 vad är det?
 Beror på...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards