Alla inlägg den 6 april 2015

Av Charlotte Lundström - 6 april 2015 09:54

Jag sitter här och rätt förvirrad just nu! Jag kom in på min gamla blogg! Tänk, första bloggen, första inlägget jag nånsin gjorde var på den här bloggen. Kul att det handlade om Nisse också! Jag måste tyvärr meddela att Min fina Nisse Tribute som jag hade en underbar resa ihop med i hela 7 år har vandrat vidare till de evigt gröna ängarna. Han hade utslitna bakknän som han hade ständigt ont av. Ni vet antagligen att jag har bloggat runt mycket genom dessa år, och just nu bloggar jag på http://travardressyr.wordpress.com. Där bloggar jag om mitt liv idag med min nya häst Giant Dash "Giggen": Också en Varmblodig Travare. Slänger upp en bild på Nisse och Giggen.


Nissemann: Rip   

   


Nya hästen; Giant Dash "Giggen".

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Gillar du Spagetti och Köttfärsås?:P
 ja!
 nej!
 vet ej...
 vad är det?
 Beror på...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards